8.9.05

Zanimljiv susret

Juče sam imao čast da upoznam Michael Tiemann-a (i još malo o njemu ovde). Tj. ne mogu da kažem baš da smo se upoznali, čovek je došao kod nas u kancelariju, upoznao se sa svima, 10ak minuta kucao mailove i otišao. U svakom slučaju bilo mi je krajnje interesantno da sretnem uživo jedno tako veliko ime open source sveta. A kod mene u firmi je bio zato što je u toku jedan veliki posao, pa ja on predstavljao Red Hat. Trebalo bi da uskoro dođe ponovo i planirano je da tada provedemo malo više vremena sa njim.

Anyway, čovek je samo povrdio priču o ljudima iz Red Hat-a koju sam čuo. Naime, bije ih glas da su jako produktivni i da svaki slobodni sekund rade. Tako i on, došao je sa svojim laptopom (ako vas interesuje, ako sam dobro primetio, ima istu mašinu kao ja, IBM T serije) i posle formalnog upoznavanja sa ljudima u firmi i par kurtoaznih rečenica odmah seo za radni sto, otvorio laptop i počeo da radi.

Btw. sa Saletom sam neki dan gledao film Revolution OS (inače jako dobar dokumentarac o open source-u, toplo preporučujem). Sale je arhitekta i ne zna baš mnogo o svemu. Pošto ga je interesovalo šta je to Linux i open source uopšte, odgledali smo film zajedno. E pa, Tiemann mu se od svih likova u filmu najviše dopao, kao najnormalniji :)

Нема коментара: