19.7.07

Moja omiljena teorija zavere

Masoni, iluminati, teorije zavere, vladari iz senke su mi ranije bili jedna od omiljenih tema za čitanje. Doduše, posle toliko pročitanih stvari, i dalje mislim da je tu mnogo više teorije nego same zavere. Ipak, ima jedan detalj koji me odavno muči. Jedna od tih zavereničkih priča kaže da je Josip Broz Tito pripadao masonskoj loži P2. Takođe, jedan od masonskih simbola je svevideće oko.Ne stoje li oba simbola na ovoj novčanici (oko i P2) ?

[evo i prednje strane novčanice]


5 коментара:

SAL је рекао...

jOSiP bROZ tITO BIO JE MASON I JEDAN OD OSNIVACA u.n. i da dobro si primetio dje-dule to je simbolizam illuminata i nije dzabe devojcica na prvoj strani, illuminati zrtvuju decu na svojim okupljanjima.

Unknown је рекао...

@ s@le
ne znam gde si to procitao ali mislim da silno ovaj silno gresis.....
interesantno je to sto si primetio dule ali ako odes i pogledas skoro sve novcanice jos od kraljevine pa na ovamo mozes videti razne vrste simbola npr. klasje, srp, polozaj nikole tesle, octagoni pa sve do numeroloskih zafrkancija 48, 36, 18, na dva mesta 12 itd... ono sto me je zaprepastilo jeste 'rvatska potkovica na novcanicama od pre 60 godina sto samo moze da govori u prilog mojoj teoriji da nikada nisu hteli zajednicku drzavu sa bilo kime....
u neku ruku me raduje cinjenica da smo tako svetu stavljali do znanja da u nasoj drzavi postoje ljudi koji se simbolima javljaju svojoj braci i krivo mi je sto tako nije i sada....
sto se tice iluminata ... trebalo bi samo razjasniti da p2 loza i masoni i iluminati nisu jedno te isto... sta vise potpuno su razlicito po svojim principima i ubedjenjima ali desava se da isti ljudi budu u vise tih organizacija.... ne bih dalje sirio pricu jer mozemo u nedogled ....
i samo jos za Tita... verovali ili ne, nas Tile i nije bas toliko nas....on cak i nije rodjen u Kumrovcu....koji je jos masin bravar postao dozivotni predsednik bilo koje zemlje??? postoji teorija da je nas Tile vanbracni sin Josefa Ferdinanda i u isto vreme polubrat odnosno brat po ocu ubijenog (citaj zrtvovanog) Franca Ferdinanda... kako je imao u svojim venama careve krvi on je morao da ima i svoje cartsvo .....vladao je suvereno do kraja zivota i niko ga nije taknuo 35 godina.... dobijao je kredite i gde nije zatrazio a ponekad i bespovratne .... za sve to vreme odredjene persone (nazovimo ih vladari iz senke) su sprovodili (ja verujem i do 50 godina) unapred skovan plan.... isprobali su komunizam, jednakost, bratsvo, multietnicku zajednicu, zajebali su Staljina koga su ti isti likovi napravili da bi zajebali hitlera koga su opet isti likovi napravili kako bi opljackali Evropu i pola sveta.....


e, mogu ja ovako do sutra!!!!!!

SAL је рекао...

pa borkolawe nista novo nisi rekao a tvoja teorija zavere upravo potvrdjuje moju. tacno je da masoni i illuminati nisu isto ali jesu isto sranje drugo pakovanje, oni su ionako svi povezani. ovu polemiku treba shvatiti kao zajebanciju ali u svakoj zajebanciji ima trunke istine...

Petronije је рекао...

Ne bih da se mesam ali mislim da je ova novcanica lazna. Nemam je u svojoj kolekciji a sve ostale imam. Mozda je u pitanju neka montaza...

dj.dule је рекао...

Nije falsifikat, imam ih ja, mogu da ti odvojim neku za kolekciju...