19.9.05

Beskrajna zabava sa računarima

Nikad dosadno sa njima. Sinoć sam proveo celo veče igrajući se sa prepoznavanjem govora na Mac OS X-u. Nažalost, ne radi kada je bučna prostorija, tako da ništa od neke svakodnevne upotrebe, pošto ne gasim muziku. Ali mi je bilo krajnje interesantno da se izigram sa tim alatom. Moram da priznam da sam oduševljen kako je sve jednostavno. Treba napraviti skript koji nešto radi, krstiti ga imenom kako komanda treba da zvuči i snimiti ga u direktorijum za izgovarane komande. To je to, plain and simple. Ima i dosta predefinisanih komandi, a jedna od interesantnijih stvari je šah koji može da se igra izgovaranjem poteza (za šta je doduše potrebno znati kako se zovu figure na engleskom). Anyway, napravio sam par novih komandi tipa "Play music", "Stop music" i slično a onda sam krenuo da lupam gluposti i da vidim kako se softver ponaša. Prevrnuo sam se kada je moje izgovoreno "Fuck you" (a šta će Srbin nego da psuje) prepoznao kao "Action".

Нема коментара: