Odavno ga ne volim, ni njega ni ostale politički korektne hipokrite koje pod maskom dobrobiti čovečanstva promovišu sebe. A evo i jednog dobrog primera zašto ih ne volim.
Kako procenjuje Advertising Age (za neupućene jedan on najcenjenijih časopisa u svetu advertajzinga) za poslednju kampanju Red, koja je predstavila nove proizvode crvene boje i čiji je deo profita otišao za Afriku
potrošeno je oko 100 miliona dolara. Kampanju su pokrenuli Bono i kompanija. U isto vreme je
za Afriku skupljeno 18 miliona.
2 коментара:
Ako mislis da Bono posle 30 godina uspesne karijere promovise sebe ovim delima, onda si da izvines, mnogo naivan ili glup.
Ne stvarno, koliko Bonu ili U2 treba ikakva promocija vise?
Trenutno su jedan od najvecih, ako ne i najveci bend na svetu? O kakvoj promociji ti pricas covece?
Ne pričam o promociji Bono Vox-a kao muzičara, niti promociji U2 kao benda. Da su jedni od najvećih, jesu, skidam im kapu.
Pričam o promociji Bono Vox-a kao dobročinitelja, viteza, mirotvorca i sličnim glupostima. Njemu je očigledno jedini cilj u životu da dobije Nobelovu nagradu za mir, a to se trudi da uradi "politički korektno" što je uglavnom daleko od stvarne potrebne pomoći.
Uzmi malo pa pročitaj izveštaje sa terena, šta se desilo tamo gde su on, Oprah Winfrey i njima slični pomagali, šta je ostalo za njima i koji su stvarni rezultati.
I pre nego potegneš tako tešku reč da je neko glup, razmisli o tome šta pričaš, da sebe ne zakopaš.
Постави коментар