7.3.07

Molba urednicima B92 podcasta

Pretpostavljam da puno ljudi sluša B92 podcaste, ima jako kvalitetnih emisija. Pokušao sam da jednom napišem mail i zatražim malu izmenu, ali mi niko nije odgovorio, pa nisam siguran da je otišao na pravu adresu. Nadam se da će neko videti ovo (potrudiću se oko toga) i uradi nešto. Evo slike koja ilustruje sve:Svaki podcast ima mesta za ime fajla i opis. Bilo bi lepo da u polje za opis ubacite opis emisije, kao što to drugi rade. Npr. ako je neko gost u emisiji, njegovo ime. Ja niti hoću da slušam sve podcaste koje emitujete, niti hoću da ih sve vučem. Ovako je mnogo jednostavnije da se vidi kakva je emisija, pa da mi koji slušamo možemo da izaberemo hoćemo li da je prevučemo ili ne. Ovako moram da jurim po programu ko je kada bio gost da bih mogao da uhvatim ono što sam hteo da čujem. Zahvalan unapred.

Нема коментара: