Bila mi je potrebna nekakva informacija o porezima i odem ja na site Poreske uprave Republike Srpske jutros. Na prvoj strani sam naleteo odmah na ono što mi je trebalo:
"У циљу бржег контакта и боље едукације пореских обвезника, Пореска управа је инсталирала систем говорне поште, који можете користити ако имате телефонски апарат са тонским бирањем. Број телефона је (051) 345 080. Путем овог сервиса сви порески обвезници могу добити одговоре на тражена питања из области пореза."
Ja oduševljen pozovem taj broj i odmah mi dodele nekakav kod i lozinku što me je zbunilo. OK, provozam se ja dalje kroz menije i dođem do mesta da kažem svoje pitanje. Lepo ja kažem svoje pitanje, mašina snimi i uredno mi kaže da pozovem na isti broj za 4 (da, za četiri dana) i preslušam odgovor na moje pitanje. Za to mi je trebao kod, da mogu da čujem svoj odgovor.
Zar jednostavan call centar sa operaterima koji odmah odgovaraju nije bio bolje rešenje ???
P.S. Otkrio sam na strani Kontak sledeće:
"Ако вам је потребан савјет, позовите нас на телефон број (051) 332-387, 332-388, 332-389, 332-360 и 332 355 или пошаљите e-mail на адресу kontakt@poreskaupravars.org"
Pozvao sam jedan od brojeva, javio mi se jako ljubazan čovek i sve mi fino objasnio. Malo mi je čudna organizacija svega, ali sam na kraju ipak dobio odgovor na svoje pitanje.
1 коментар:
Zar si stvarno očekivao da će sistem govorne pošte biti tako efikasan da odmah dobiješ odgovor? Gledaju ustanove koje imaju takve sistem svuda treba po nekoliko dana.
Eto našao si na kontakt strani telefon gdje dijele savjete i odgovaraju na pitanja što je opet za "naše" pojmove super stvar
Постави коментар