17.10.05

Buddha Bar

Išli smo sinoć u Buddha Bar. Ukratko, prvi takav bar je otvoren u Parizu i doživeo je veliki uspeh. Onda su krenule muzičke kompilacije sa istim imenom, za koje takođe znam da su dosta popularne. Trenutno osim bara u Parizu, znam da postoje još u Bejrutu, Liban i ovde u Dubaiju. Vlasnik firme je povodom otvaranja bara ovde, na pitanje "Otkud da se bar otvara u Dubaiju pre nego u Londonu ili New York-u" odgovorio da Dubai vidi kao trenutno bolje mesto za otvaranje bara (zanimljivo). Uglavnom, celo iskustvo je bilo fenomenalno, ja sam skroz oduševljen. Bar se nalazi u novoj marini, u hotelu Grosvenor. Sređen je u dalekoistočnom stilu, sa ogromnom statuom Bude koja dominira centralnim delom za večeru. Svaki detalj je pažljivo izabran i cela atmosfera, usluga, enterijer, sve je fenomenalno. Definitivno jedno od najboljih mesta gde sam bio do sada. Išli smo samo na piće, tako da ne mogu da sudim o tome kakva je hrana. Cene su pristojne, kao i na drugim dobrim mestima u gradu. Definitivno topla preporuka za sve one koji dolaze u Dubai, ovo mesto ne treba nikako zaobići.

7 коментара:

Анониман је рекао...

a muzika, kakva je muzika??? i ko je DJ?

btw. Buddha Bar postoji u New York-u...

potpis:
prijateljica Nese, Nese i DJ Ravina :)

dj.dule је рекао...

Nije bilo DJa koliko sam primetio, već su puštali Buddha Bar kompilacije, koje mogu i da se kupe u prodavnici u samom baru. Možda postoji i u NY, nisam bio, samo sam pročitao interviju. Btw. ako živiš tamo (NY), cenio bih da mi se javiš na privatni mail, imam par pitanja na tu temu

Nenad Grozdanic је рекао...

Prestani da startujes ribe :)
Nema Green Card-a za tebe ;)

Анониман је рекао...

ma ja sam na Kipru i bas juce sam pozvana na docek NG u Buddha Bar-u (u Dubai-u). takodje mi je receno da spakujem i vrecu za spavanje, za svaki slucaj (pretpostavljam da cemo kod tebe)... a sada kad vidim da nemaju DJ-a, mogla bih da ponesem i neki cd pa da se uvalim za mixer!

dj.dule је рекао...

Novost je da sam kupio jos nameštaja, pa ti vreća verovatno neće trebati. To je novost :)

Анониман је рекао...

evo informacija iz prve ruke: nema DJ-a u Buddha Bar-u zato sto je Ramadan!!!

super, onda taman da ponesem skije umesto vrece...

vumax је рекао...

Ma, mene brine temp. razlika izmedju skijalista i okoline... Imaju li komoru za "dekompresiju"?