13.10.10

Ko je ovde normalan ?

Gledam šta se zbiva zadnjih nekoliko dana i muka mi je. Najviše zbog toga što vidim da je to kulminacija istorije u naših 20 godina. Crne devedesete su evoluirale poslenjih 10 godina, uz svetli izuzetak vlade Zorana Đinđića, koji je nažalost potvrdio pravilo. Svi nam skaču po leđima, političari su gramzivi, otimaju i lažu, sudovi ne rade svoj posao, zdravstvo služi za afere. A svi mi ćutimo.

U celom ludilu je LGBT populacija jedina pokazala da ima hrabrost i snagu da digne glas i zatraži svoja prava. Čini mi se da oni jedini stoje na braniku ludila koje nas zahvata. Trebalo bi svi zajedno da ih podržimo i potražimo i njihova i naša prava.

(kad moram tako prostački da kažem) Braćo pederi i sestre lezbejke i trandže, svaka vam čast ! Ja sam sa vama.

4 коментара:

Анониман је рекао...

Prvo su bili Adam i Eva, a ne Adam i Steva...

dj.dule је рекао...

U tvom svetu su prvo bili "Adam i Eva", pa su svi ostali nastali od njihove dece, te si ti tako dete incesta.

Takođe, trebaš da razumeš da postoje i neki drugi svetovi, gde je stvoritelj Alah, Buda, Miki Maus, Šiva ili stvoritelja jednostavno nema. Shodno tome trebaš i da tolerišeš ostale svetove, pošto nisi sam(a).

Medonje је рекао...

Ti pokazujes vise solidarnosti prema LGBT populaciji nego li pojedini pripadnici iste, sto je donekle porazavajuce, generalno gledano za Srbiju i pokazuje koliko je maha homofobija uzela u Srbiji a takodje i ravnodusnost onih koje ne dotice. Svaka cast za podrsku i Hvala!

dj.dule је рекао...

@Medonje
Nema na čemu, drago mi je da to što radim nekome znači !