14.5.10

Anketa među mladima

Politika je objavila interesantan tekst o istraživanju u kome je učestvovalo 1500 studenata. Moram da prokomentarišem dve stvari, a ne zamerite mi što mešam ćirilicu i latinicu.

"Истраживање је показало да би 66,28 одсто студената отишло из Србије чим би им се за то указала прилика..." na čemu im ne zameram, ja sam zemlju već napustio. Nažalost, potpuno je poražavajuća činjenica da se niko nije potrudio da zaustavi trend koji je započela još Miloševićeva politika. Još je tragičnije to što će od svih njih najsposobniji, koji uspeju da se za to izbore, i otići.

"На питање да ли би подржали одржавање геј параде, 49 одсто испитаника је одговорило да не би, док би ту манифестацију подржало 13 одсто београдских студената." Ovo me je baš porazilo, očekivao sam da su mladi nosioci progresivnog razmišljanja i razvoja. Laku noć ljudskim pravima i jednakosti.






Bookmark and Share

2 коментара:

Kajzer Soze је рекао...

Što te to čudi? Ovi ljudi su se formirali kao ličnosti `90-tih uz Cece i Cice na malom ekranu. Ne poznajem mnogo onih koji razmišljaju svojom glavom,a još manje onih koji bi mogli biti nosioci nekog progresa.Sve je otišlo u Honduras.

Vladimir Vujosevic је рекао...

Zanimljivija je kombinacija onih studenata koji bi hteli da emigriraju (verovatno u zapadne krajeve), a koji su pri tome i protiv gej parade.