12.1.10

Ni u ludilu ne koristite usluge firme MoveOne Relocations

Ako se selite, ni u ludilu nemojte da koristite usluge firme MoveOne Relocations. Angažovao sam ih za preseljenje mojih stvari iz Srbije na Gibraltar. Stvari su preuzeli 15. decembra, znači još malo pa skoro pre mesec dana i tih dana sam i platio za celokupnu uslugu, preseljenje od vrata do vrata. Iako su mi okvirno rekli da im treba oko nedelju dana za isporuku, još uvek nisam dobio stvari. U međuvremenu sam se naslušao gomile priča šta ne valja, gde je krenulo loše, te poslali smo stvari, te nismo poslali stvari. Da ne grešim dušu, neke stvari su bile opravdane, bilo je loše vreme na Gibraltaru pa nisu mogli da isporuče stvari, a i praznici su bili. Međutim, vrhunac sam doživeo malopre. Za lokalnu isporuku su angažovali lokalnog agenta koji mi je malopre javio da su stvari stigle kod njih u skladište ali da još uvek nisu dobili uplatu od firme MoveOne za njihove usluge. Eto, ako ne želite da na stari čekate mesec dana, zaobiđite ih u širokom luku.
Bookmark and Share

1 коментар:

Vlad је рекао...

Dobro je za znati!