17.8.08

A Niš ?

Četiri najveća grada u Srbiji su Beograd, Novi Sad, Kragujevac i Niš. O Beogradu, tome da je država u državi i da je potrebna decentralizacija neki drugi put. Ostala tri su otprilike na istom nivou po veličini. U poslednjih nekoliko nedelja se o Kragujevcu stalno priča, zbog ugovora sa Fiatom i svih ostalih dobrih stvari koje uz to idu. Novi Sad je centar Vojvodine, ima Exit regionalnu vladu, NIS i još puno toga. Da ne spominjem Inđiju koju su ljudi postavili na mapu sveta time što su doveli Peperse, a onda napravili dogovor o izgradnji IT parka koji će zaposliti 25000 ljudi. Vršac će takođe dobiti tehnološki park...

A Niš ? Šta smo mi uradili za naš grad ? Ništa, i dalje smo južnjačka kasaba.

5 коментара:

Unknown је рекао...

Па тамо ће Мерцедес да отвори фабрику :)

Анониман је рекао...

Nemoj tako, vi već imate aerodrom, a ovi naši se tek spremaju da ga naprave. :))

Ne znam, ja u Kragujevcu samo vidim da ima više obejkata široke potrošnje (Metro, Merkator...) i da su nekretnine poskupele... Ok, to je opet neki pokazatelj da u Kragujevcu ima više para nego pre, puno uspešnih malih i srednjih preduzeća se pojavilo proteklih godina umesto "giganta", ali ja mislim da ljudima treba pružiti još neke načine gde mogu kvalitetnije utrošiti svoj novac umesto u mega kupovini nepotrebnih stvari.

dj.dule је рекао...

Vidi, svi smo mi nerazvijeni. Izgradnja fabrika/molova/aerodroma i ostala ulaganja u koraci u razvoju, a svi ih moramo preći puno da bi smo dosegli neki razuman razvoj. Moja poenta je da se svuda, osim u Nišu, nešto ozbiljno radi. Smeta mi to što mi u Nišu ništa ne radimo.

.ivan је рекао...

sedim u Kragujevcu ovog trenutka i mogu da kažem samo jednu stvar.

postoje oni koji otimaju ili
oni koji koriste poziciju kako bi uzeli procenat ili
imaš one koji hoće da stvore uslove da normalno žive i završavaju posao.

prost lanac ishrane.

Pre par godina, Kalabrija i preko puta Sicilija.
Razgovaram sa prodavcem skutera i motora.
Čoveku relativno ok ide posao. Nema previše reklame, ne juri za kupcima.
Na pitanje zašto ne uđe u investiciju, raširi posao...
"Ako mi krene prodaja, doći će ekipa po svoje, i nastaviće da dolazi, pošto misli da zarađujem i dalje. Ako ne uspem da platim, razbucaće mi posao i onda nemam ništa. Tako da mi je ovako sasvim ok."

Možda ljudi ne žele da rade da im ne bi uzeli ono šta imaju?

Анониман је рекао...

Sad kad je dosao Mile Ilic na vlast, sve ce biti kao nekad. Nis ce ponovo poceti da se gradi.
AAAAAAAAA. Ima li kraja ovim budalstinama???