29.10.07

Šta jesti u Nišu ?

Mnogima kojima su Niš i jug Srbije simbol roštilja i kafana ovo pitanje deluje čudno. Tačno je, ovde može dobro i relativno jeftino da se jede (da ne kažem ždere) po kafanama. Međutim šta da radi neko ko radi, nema vremena da sprema i svaki dan jede napolju.

Da krenemo od doručka. Doručak mogu da kupim na putu za posao na koji idem autom. Na sve strane su kojekakve pekare, od kojih su neke solidnog kvaliteta. Međutim, ne mogu baš svaki dan da jedem neka peciva za doručak. Mesta gde može da se kupi nešto što nije pecivo ima malo, nepristupačna su za nekog ko se vozi autom. Ponekad svratim u McDonald's, ali kartonski miris/ukus njihove hrane me žestoko odbijaju.

Ručak. Ručak obično naručujem, pošto nemam baš vremena da izlazim po njega Ovde je situacija malo bolja. Postoji nekoliko restorana koji isporučuju hranu. E sad, ono što je problem, svima njima je vizija da je pica jedina hrana koja se isporučuje, pa naručiti nešto što nije pice prelazi u avanturu. Imao sam neki dan jako čudnu konverzaciju sa restoranom Mama. Naime, oni isporučuju sve što imaju na jelovniku. Pošto sam naručivao prvi put od njih, uredno su mi preporučili šta da uzmem, ja sam to naručio i zamolio ih da mi uz hranu donesu jelovnih, kako bih znao šta da naručim sledeći put, na šta sam bez problema dobio odgovor "Jelovnik nemamo". Kompletno zbunjen, pitao sam "A kako ja, koji naručujem telefonom da znam šta da naručim?" na šta su mi rekli "Naši kupci uglavnom znaju naš jelovnik". Pitam se da li ti kupci imaju kući kristalnu kuglu ili šta ?

OK, našao sam nekoliko restorana koji isporučuju hranu, ali je tu problem i kvalitet/ukus. Nisam baš mnogo probirljiv, ali kvantitet ne smatram pohvalnim. Nemam ništa protiv kada mi donesu ogromnu porciju, ali mi je žao da svaki dan bacam hranu. Takođe, izgleda da je još jedno bitno merilo kvaliteta količina masti i kalorija u jelu. Restoran La Strega isporučuje fine salate koje bi bile još bolje da polovina salate nisu šunka, majonez i ulje.

Vegetarijansku hranu, plodove mora, ribu i slične laganije stvari je jako teško naći, plodovi tora su i dalje glavna hrana. Nije da ne volim meso, ali mi se ne jede baš svaki dan. I tako ja svaki dan imam problem šta da jedem.

1 коментар:

Noctua4u је рекао...

E prijatelju, dobro doshao u kljub!

Ja tako vech nekih 5 godina muku muchim sa kojekakvim pekarama...
A sada su mi josh uveli i obezbedjenje u firmi, pa ni od naruchivanja nema nishta (Ko da su Kerberi)...

Nego se ja odavno razmishljam o nekoj "dijeti"... ;)