16.7.07

Sloboda kretanja, nedosanjani san

Kako B92 kaže, izdavanje novih ličnih karata se očekuje na jesen a pasoša marta sledeće godine. Ja bih ovom prilikom hteo da se zahvalim svima koji su dopustili da ja još uvek imam pasoš SR Jugoslavije koja se odavno raspala, koji su dopustili da me tretiraju kao pseto na aerodromima i zajebavaju sa pitanjem "A koja je ovo zemlja?", da moram danima da stojim u redu za vizu i za istu nosim gomile i gomile papira (bris iz dupeta mi još nisu tražili, srećom), smrzavam se u redovima da predam te papire, da me ubija sunce dok čekam da pokupim pasoš. Još se više zahvaljujem svima koji su mi izdavali vize u trajanju od 4 dana, uz obavezu da se prijavljujem kurti i murti da slučajno ne bih pobegao negde.

4 коментара:

Čika Pera је рекао...

Tražiću autorska prava na ovaj post!

P.S. Ne zbog brisa - od toga se ograđujem!

dj.dule је рекао...

Priznajem da sam inspiraciju za ovaj post dobio od Čika Pere koji mi se žalio na aerodromske probleme na Malti.

Credits to Čika Pera :)

Čika Pera је рекао...

A bris? Kaži bre ljudima da mi nisu tražili bris... To je samo tvoja pesnička sloboda.

Анониман је рекао...

Ma hajde sto ga Maltezani zezaju (ono ipak oni su u EU itd), nego umirem kad vidim da ga Libijci prcaju!! :)