17.7.07

Rolling Stones koncert u Beogradu

Odmah ću priznati da sam na koncert otišao neplanirano. Dugo sam razmišljao da li da odem, iako je to jedan od koncerata za koji kažu da ga moraš videti u životu ako voliš rokenrol. Anyway, splet okolnosti je ispao takav da sam ipak otišao i evo, već nekoliko dana sam pod jakim utiskom.

Prvo, celokupan koncert je prvoklasni šou. Bina, ozvučenje, nastup su bez premca. Organizacija je takođe bila odlična. I tačno je da je funkcionišu kao jedna velika korporacija, savršeno kao sat.

Ali ono što najviše pleni je da je ispod svega suvi rokenrol. I pored zarađenih stotina miliona ni malo se nisu iskomercijalizovali. I dalje imaju odličan kontakt sa publikom, Mik je naučio gomilu stvari na srpskom. Kit Ričards je sve vreme teturao pijan okolo. Desi im se ponekad da ispadnu. I iznad svega zrače fenomenalnom energijom.

Posle svega mogu samo da kažem da onaj ko nije otišao stvarno ne zna šta je propustio. Iako imaju puno godina, daleko su oni od staraca. Definitivno jedan od najvećih rok spektakla koje sam video.

ps. Ima par dobrih snimaka na YouTube

Нема коментара: