27.2.07

Gde su naše pare?

Ekipa Insajdera B92 je opet uradila dobar posao. Novi serijal se bavi iznošenjem 10 milijardi dolara i presipanjem u privatne džepove. Svi koji nisu u mogućnosti da pogledaju TV emisiju mogu da preslušaju podcast.

Ovo me podseća na jedan od mojih prvih dana na Kipru. Na Kipar sam se preselio decembra 2000. godine. Stigao sam i posle par dana krenuo u upoznavao sa gradom. Na jednom informatinvom mestu Turističke organizacije Kipra sam pokupio malu brošuru namenjenu turistima. Pored gomile kulturno-istorijskih činjenica i opisa današnjeg Kipra tu su bile i kojekakve statistike. Jedna od njih je i lista najsolventnijih domaćih i stranih banaka po Centralnoj banci Kipra. Po njihovoj zvaničnoj državnoj statistici 1993. je najsolventnija strana banka na Kipru bila ispostava Beobanke. Osećao sam se kao da mi je neko šamar zviznuo. To je ista ona 1993. kada je kod nas bila najgora inflacija u istoriji.

Ne zaboravite da je Borka Vučić, tadašnji direktor Beobanke, sada predsedavajuća skupštine, do formiranja nove vlade.

Нема коментара: