22.10.06

Laptop, drugi put

U jednom od prethodnih postova sam pisao o tome da želim da kupim novi laptop. Probao sam navedeni IBM X 60 koji mi je bio top-pick i odustao od njega. Mašinica je odlična, stvarno ga preporučujem svima koji žele ultraportabl, ali jednostavno, suviše mu je malena tastatura da bi na njemu moglo da se ozbiljno radi više sati dnevno. Pošto je Apple, na moju veliku žalost, prestao da pravi 12" laptope (pošto trenutno koristim PowerBook G4 od 12" i mislim da je to idealna veličina za laptop), odlučio sam da izaberem 2 računar sa spiska, 15" Apple Mac Book Pro. Najnovije glasine sa raznih Mac web site-ova kažu da će ova serija računara uskoro biti osvežena i unapređena novim Core 2 Duo procesorima, pa sam odlučio da malo sačekam i vidim šta će biti sa tim. Taman će se to čekanje poklopiti sa izlaskom Fedora Core 6 OSa, za koji mislim da će se idealno uklopiti na ovakvu mašinicu.

1 коментар:

.ivan је рекао...

c,c,c...
nego jesi ti to vratio? i prihvatili su?