8.12.05

Abu Dhabi

Prethodna dva dana sam proveo u Abu Dabiju, glavnom gradu UAE, radio nešto. Jako je zanimljiva ta razlika među emiratima. Naime, UAE čini 7 emirata i uređenje je nabliže konfederaciji. Tako da je praktično svaki emirat priča za sebe. Abu Dhabi je prestonica. Prljaviji je od Dubaija i mnogo konzervativniji. Prvo, primećuje se da je izgrađeniji, dok se Dubai gradi neverovatno i ceo grad je veliko gradilište. Drugo, vidi se da je bogatiji zato što je većina nalazišta nafte tamo. I definitivni je centar finansijkog biznisa zasada, ja sam radio u zgradi gde je smeštena berza gde sve vrvi. Dubai se trudi da ga sustigne na tom polju, pa su ovih dana pokrenuli Dubai International Finacial Excahnge. Na berzu u Abu Dabiju se trguje akcijama lokalnih firmi, dok se u Dubaiju trguje akcijama multinacionalnih kompanija. I dok je Dubai neverovatan šareniš ljudi sa svih strana sveta, u Abu Dabiju sam viđao samo indijce, pakistance i filipince (koji su po statistikama najbrojniji stranci) i arape za koje još ne umem da prepoznam jesu li lokalni ili ne. I ništa od kafića, klubova i noćnog provoda, ljudi otuda su mi se žalili da toga jako malo ima. Konzervativna sredina. Uglavnom grad je jako interesantan. Pokušaću da napravim sledeće nedelje par slika i da ih okačim ovde.

Нема коментара: