18.8.05

Adrese u Dubaiju

Ovde sam već neko vreme pa sam počeo da primećujem i neke zanimljive stvari, tipa adrese. Jedna od prvih stvari koje sam pročitao o Dubaiju je način adresiranja. Nisam ga baš najbolje razumeo, tip grad je podeljen na kvartove, a svaki kvart ima ulice obeležene brojevima, plus brojevi zgrada. Toliko je zakomplikovano da se pošiljke isporučuju samo na PO Box. A to ume da izludi. Otvorio sam sebi račun u banci i banka mi je u odvojenim pošiljkama preko različitih kurira isporučila ATM karticu, čekove, PIN kod i najzad kreditnu karticu. Svaki od kurira me je ponaosob nazvao da me pita gde da isporuče, pošto imaju samo PO Box, a moraju da isporuče na ruke. A vrhunac je bio jutros kada me je tip nazvao i pitao "Is that Mr. Dj Dule". Stvarno mi je ulepšao dan. Ja sam tražio da mi na karticu upišu Dj Dule, tako da sada imam zlatnu vizu od HSBCa sa tim potpisom.