20.6.05

Otkud ja uopšte ovde i kako doći ?

Došao sam u Dubai manje više slučajno. Poklopilo se to da ja nisam u Srbiji imao posao i to da mi se jako dobar prijatelj doselio ovde, pa sam došao kod njega u goste. Kao neko ko već ima gasterbajterskog iskustva, nadam se da mi neće biti problem da nađem sebi pristojan posao.

Viza za Ujedinjene Arapske Emirate se dobija jednostavno. Neko ko ovde živi i ima radnu dozvolu može da vam je obezbedi. Tako sam ja dobio vizu, kupio otvorenu povratnu kartu i krenuo trbuhom za kruhom (i malo za suncem).

Prvo što je fascinantno ovde je aerodrom. Stvarno im skidam kapu kako aerodrom izgleda. Moderan, lep, veliki. Ustvari ceo Dubai izgleda nestvarno. Spoljna temperatura je uglavnom oko 40 stepeni po danu. I grad je usred pustinje. I pored svega toga uspeli su da izgrade grad koji izgleda fenomenalno. Moderne visoke zgrade, široke ulice, zelenilo na sve strane (sve se navodnjava, naravno), šoping molovi sa neverovatnim izborom svega. Definitivno je ovo centar biznisa srednjeg istoka, to se primećuje na svakom koraku. Ovdašnji mi kažu da je Media City, gde još nisam bio, tek priča za sebe. Medi City je deo Dubaija gde su smeštene sve veće firme koje imaju veze sa računarima i ikakvim medijima.

Moj prvi utisak generalno je da sam oduševljen. I svima preporučujem da svrate ovde i vide sve o čemu pričam.