ma daj... bez obzira kojoj političkoj opciji pripada (a nisam pristalica ove) spot je toliko isfoliran da ga se stide i neki zagriženiji LDP-ovci. Da ne pominjem što je cela fora ukradena.
LDP je do sad imao zaista upečatljive kampanje ali ovo, ovo im nije ni do kolena pošto praktično niko ne razume o čemu se u spotu govori.
Slavko, nisam baš marketing stručnjak, možda si u pravu da spot nije marketinški dobar. Ja jednostavno mislim da je lep, pozitivan, zabavan.
A što se fore tiče, možda je ukradena. Mada, s obzirom na dužinu istorije marketinga i budžete koji su slupani u njega, sumnjam da će ikada iko uspeti da smisli nešto baš kreativno novo, mi živimo u remix vreme.
LDP je poslednja partija za koju bih glasao na kugli zemaljskoj. Da ne trosim reci na osobe kojima ne bih mogao da kazem ni "dobar dan" i koje bih najradije upucao iz Tetejca a onda pregazio Dajcom...ovo cak nije ni partija. Sta reci za partiju ciji je predsednik istetovirao zmiju da bi licio na Legiju, a onda isao na "do-tetovazu" zato sto su ga prozivali zbog Legije.. Znak (amblem) LDP-a je mesavina nemackih partija CDU i SPD. Mozete i sami pogledati ovde:
http://www.cdu.de/en/3440.htm
http://www.spd.de/menu/1682660/
Ali zato im je spot definitivno inovativan, svez: i vizuelni i zvucni dozivljaj su mnogo jaci u odnosu na sve aktuelne spotove. Poruka je kratka i jasna, akteri uglavnom mladi ljudi, koriste se reci koje kod ljudi izazivaju lepa osecanja "ljubav, nada, svetlo". Sama pozadina je gotovo identicna onoj koja se koristi na B92 vestima, pa je moguce da su iskoristili isti prostor za snimanje.
5 коментара:
Da, veoma happy i pozitivan spot. Kako sam i ja (budući) glasač LDP-a širiću ga dalje. :)
ma daj... bez obzira kojoj političkoj opciji pripada (a nisam pristalica ove) spot je toliko isfoliran da ga se stide i neki zagriženiji LDP-ovci.
Da ne pominjem što je cela fora ukradena.
LDP je do sad imao zaista upečatljive kampanje ali ovo, ovo im nije ni do kolena pošto praktično niko ne razume o čemu se u spotu govori.
Slavko, nisam baš marketing stručnjak, možda si u pravu da spot nije marketinški dobar. Ja jednostavno mislim da je lep, pozitivan, zabavan.
A što se fore tiče, možda je ukradena. Mada, s obzirom na dužinu istorije marketinga i budžete koji su slupani u njega, sumnjam da će ikada iko uspeti da smisli nešto baš kreativno novo, mi živimo u remix vreme.
LDP je poslednja partija za koju bih glasao na kugli zemaljskoj.
Da ne trosim reci na osobe kojima ne bih mogao da kazem ni "dobar dan" i koje bih najradije upucao iz Tetejca a onda pregazio Dajcom...ovo cak nije ni partija.
Sta reci za partiju ciji je predsednik istetovirao zmiju da bi licio na Legiju, a onda isao na "do-tetovazu" zato sto su ga prozivali zbog Legije..
Znak (amblem) LDP-a je mesavina nemackih partija CDU i SPD. Mozete i sami pogledati ovde:
http://www.cdu.de/en/3440.htm
http://www.spd.de/menu/1682660/
Ali zato im je spot definitivno inovativan, svez: i vizuelni i zvucni dozivljaj su mnogo jaci u odnosu na sve aktuelne spotove.
Poruka je kratka i jasna, akteri uglavnom mladi ljudi, koriste se reci koje kod ljudi izazivaju lepa osecanja "ljubav, nada, svetlo".
Sama pozadina je gotovo identicna onoj koja se koristi na B92 vestima, pa je moguce da su iskoristili isti prostor za snimanje.
Kakve veze ima tetovaža s bilo čime bitnim?
A i da ima, moguće je više, potpuno prihvatljivih odogovora.
Možda je tip u početku bio oduševljen Legijom i ponesen pričicama o njemu a kasnije se prosto pokajao kad je čuo i drugu stranu.
A možda zmija nikakve veze nema s njim.
Zmija je dosta čest motiv uopšte...
Постави коментар