30.11.06

Zoho Writer

Zoho writer

U poslednje vreme su raznorazni online servisi jako popularni. Sumnjam da je u našim krajevima korišćenje istih otišlo daleko iz prostog razloga što je za njihovo korišćenje potrebno imati brzu i stabilnu vezu ka Internetu. Brza veza ka netu spada još uvek u domen naučne fantastike. Ja sam odlučio da na svojih 384 kbit isprobam Zoho Writer, koji je jedan on najnahvaljenijih online servisa za obradu teksta.

Moram da priznam da ja nisam baš zahtevni korisnik programa za obradu teksta, u smislu da su svi moji dokumenti plafon 20ak strana i imam ih nekoliko dnevno. Za te potrebe je Zoho Writer odličan. Prvo što mi se jako svidelo je čist i jednostavan korisnički interfejs za koji je odmah jasan, bez velike potrebe za navikavanjem i učenjem. Drugo, ima odlične filtre za uvoz i izvoz dokumenta, tako da odmah možete da ubacite dokumente koji vam trebaju. I treće, ima lepo urađene veze ka servisima za blogovanje, što me je i navelo da isprobam ovu opciju. Editor koji nudi www.blogger.com, koji ja koristim, mi se nikada nije svideo. Zato mi se baš sviđa mogućnost da mogu da ovde uradim tekst i onda ga klikom pošaljem na blog.

Sve u svemu, online program za obradu teksta za sada još nije nešto što može da zameni klasična tekst procesor. Ali je jako zgodan za to da na njemu držite template dokumenata koji vam mogu zatrebati u pokretu, pa ako nemate pri sebi laptop, začas napravite dokument koji vam treba.

Нема коментара: