4.9.06

Loša usluga na OMV pumpi [updated]

Sinoć sam doživeo zanimljivu situaciju na OMV pumpi. Da ne prepričavam ponovo šta se desilo, iskopiraću ovde mail koji sam poslao koristeći anketu koja se nalazi na njihovom WWW sajtu, a poslao sam i na kontakt email adresu koji sam tamo našao. Na kraju me interesuju dve stvari. Jedna je da li će se iko javiti meni kao nezadovoljnoj mušteriji. A druga je da li u našoj zemlji postoji ikakav zakon koji štiti potrošače od ovakvih situacija ? U svakom slučaju ću sve rezultate okačiti ovde.

[Odgovore koje sam dobio sam stavio u komentar teksta]

Evo i poruke:

Poštovani,

Sinoć oko 22:00 sam na autoputu od Beograda ka Šidu svratio na vašu benzinsku stanicu na večeru. Na vašim jelovnicima je jasno istaknuto da u slučaju da se hrana čeka duže od 13 minuta ne treba platiti ništa. Pošto nam je večera poslužena posle tačno 30 minuta čekanja, pokušali smo da ostvarimo svoje pravo koje ste ponudili. Konobarica nas je uputila na šefa smene koji je došao da porazgovara sa nama. Prva stvar koja me je začudila je da vam je šef smene obučen u trenerku i patike, sa jaknom vezanom oko pojasa. Na moju primedbu o dužini čekanja, odgovorio je da to važi samo u slučaju kad nije gužva, što nigde nije naglašeno. Na primedbu da nije naglašeno, odgovorio je da se slaže samnom. Pošto nismo mogli da dobijemo naše ponuđeno pravo besplatne večere, rekao sam mu da ću se žaliti, na šta je odgovorio:

-Nema problema, samo to uradite. To su ovi iz OMV-s stavili tu, ni sam ne znam zašto, ali bih voleo da to neko reši.

Prvo, otvoreno lažete mušterije lažnim natpisima.
Drugo, osoblje vam je katastrofalno obučeno.
Treće, nikada nisam video nelojalnije osoblje koje se tako čvrsto ograđuje od firme u kojoj radi. Kada se vaše osoblje tako čvrsto ograđuje od vas, šta mi mušterije treba da radimo?

S poštovanjem,

18 коментара:

Анониман је рекао...

Могу да се кладим у цент да се ништа неће променити.

.ivan је рекао...

drago mi je da te nije mrzelo da im pošalješ pismo... jedva čekam reakciju

Nikola B је рекао...

Kakvu reakciju, ko će mu odgovoriti? Taj što radi u "korisničkom servisu" može biti još manje lojalan i gore obučen...

Анониман је рекао...

Мени су из Дунав осигурања одговорили на слично е-писмо, и то обичном поштом, силно се извињавајући. Сумњам да се ишта променило. ;)

Анониман је рекао...

Kladim se da ti niko ništa neće odgovoriti. Nadam se da grešim, ali ipak je ovo Srbija.

dj.dule је рекао...

Danilo, tebe su barem udostojili odgovora. Mene strašno intresuje hoće li se iko setiti da barem pročita to što sam poslao. Još se niko nije javio, mislim da je fer dati im nekoliko dana da se jave, pa ću onda napisati svoj komentar.

Анониман је рекао...

Gledaj da ne svracas vise na tu pumpu - moz' da dobijes i batine...

dj.dule је рекао...

Upravo sam dobio odgovor. Prijatno sam iznenađen. Sačekaćemo proveru i preduzete mere. Evo odgovora:

Pozdrav!

Postovani gdine. Djordjevic zahvaljujem Vam se na Vasem e-mailu. U toku je provera, koja je pokrenuta zbog neprijatnosti, koju ste doziveli na nasoj pumpi.

Bicete blagovremeno obavesteni o ishodu, kao I merama.

Srdačan pozdrav,

Nebojša Stević
Area Manager
Sales Department

Cvetjka је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.
dj.dule је рекао...

Ćao Dašenjka,

Super što si se javila, da čujemo i tvoju perspektivu. I biće mi stvarno drago to da moja poruka ima nekog efekta, biće mi drago da neko sasluša nezadovoljnu mušteriju i nešto promeni.

E sad, mene interesuje još nešto. Stav šefa smene je jedna stvar.

Druga stvar koju niko nije pomenuo je to da li je tačno da ako se hrana čeka duže od 13 minuta ručak ne treba platiti, kako stoji na svim pumpama poduže vreme u nazad. Ako je to tačno, onda je šef smene kriv u ovom slučaju. Ali mi nešto ni šef ni konobarica nisu delovali uvereno u to da je to pravo ikada iko ispunio. Tako da se nadam da ću dobiti odgovor i na to pitanje, tj. pitaću ponovo i to, ako ne dobijem odgovor.

Cvetjka је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.
Анониман је рекао...

drago mi je da vidim da ljudi zaposleni u stranim kompanijama koriste Internet u privatne/poslovne svrhe van radnog vremena :)

Анониман је рекао...

Jel se desilo nesto? :) Jel zavrsena istraga?

titovpionir је рекао...

pa 13 minuta se odnosi za TO-GO
hranu, tj. kada je za poneti. Tako su bar meni ljubazno objasnili, a tako i piše. Mislim da dotični"šef" zbog svoje ljubaznosti i neznanja nije dugo sastavio kod
Dače na pumpi. Možda mu još vire pertle iz dupeta od šut karte.

Анониман је рекао...

smesno

Анониман је рекао...

danilo je profesionalan,i ne verujem da se to kod njega moze desiti. pozdrav.

Анониман је рекао...

Svako na OMV pumpi moze da dobije hranu za 13 minuta ako to zeli kako je napisano na meniu. A da li zeli da je jede sirovi ili sa komadicima leda????

Анониман је рекао...

Dule,ako si toliko gladan a nemas para za to,dodji kod mene pa cu te nahraniti.Nemoj da prosis po pumpama!