3.2.06

Pekar, lekar, apotekar

Zaboleo me je neki dan zub. Pošto sam jako osetljiv na takve stvari, zakažem lepo ja pregled u klinici koju mi je preporučio kolega. Odem tamo i budem oduševljen. Klinika nova, čista, svi lekari i osoblje maksimalno ljubazni. Imaju i onu kameru kojom snime sve zube, a ja sve to lepo vidim na ekranu ispred sebe. Prvi put sam u gro planu video svoje zube. Lepo mi urade snimak vilice, nađu sitan problem i poprave zub. Ništa veliko, najobičnije uklanjanje karijesa i plomba preko. Račun sam platio 910 AED (malo više od 200 EUR). Da, bio sam malo začuđen računom, nije to malo para za popravku jednog jedinog zuba. Ali ipak, ceo događaj mi se svideo i mislim da vredi tih para. Nisam baš neki mazohista da volim kod zubara, ali to nam je svima deo života, tamo se mora. Pa ako se mora, jako mi se sviđa da se prijatno osećam kada kod zubara odem, ma koliko to koštalo.

2 коментара:

Анониман је рекао...

U USA je slična intervencija oko $1200. Pa ti vidi.

(u Evropi oko EUR50)

Анониман је рекао...

1200? ti ga pretera malo ;)