14.1.06

My workspace

5 коментара:

ivan је рекао...

batice, foliras se...
prazna ti piksla :)

Sale_Bognar је рекао...

Eeeeeeeeeee, to je vec pravi recept koji cenim, postujem i....., a ne ono Indijska 'rana je super i sl.
Pozdrav

Анониман је рекао...

sta je dule jer zaladilo tamo pa nosis trenerku ili si toliko opicio klimu da bi sebi stvorio zimu. Marko

Анониман је рекао...

kako i ja da dodjem do dubaija bez nekih posebnih kvalifikacija?

saki011 је рекао...

Sjajan ti je blog, svaka cast. Imas decko ukusa to sam video po linkovima koje predlazes za shoping.
Drago mi je da si se snasao i da ti lepo ide. Posto sam procitao da ti je sestra moja koleginica, hteo sam da te pitam kako da overim diplomu arhitektonskog fakulteta pre nego sto dodjem u Dubai posto imam neke pozive iz agencija za zaposljavanje iz Dubaia.
Ako imas neku korisnu informaciju za mene bio bih ti zahvalan da mi naskrabas.
Cooliraj maximalno... pozdrav Saki011